تصویر
جای جای استان البرز در دولت سیزدهم کارگاه عملیات عمرانی اتمام طرح های نیمه تمام است
04 شهریور 1402 - 10:44
4
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت: بیشترین وسعت جمعیت استان البرز در شهرستان کرج با شهرهای اقماری است و لذا جای جای استان البرز به همت استاندار جهادی برای رفع محرومیت زدایی با تمرکز بر تکمیل پروژه های خدماتی، رفاهی و اجتماعی طراحی و اجرایی شده تا تقدیم مردم شریف شود.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان گفت: بیشترین وسعت جمعیت استان البرز در شهرستان کرج با شهرهای اقماری است و لذا جای جای استان البرز به همت استاندار جهادی برای رفع محرومیت زدایی با تمرکز بر تکمیل پروژه های خدماتی، رفاهی و طراحی و اجرایی شده تا تقدیم مردم شریف شود.

یحیی رمضانی جمعه سوم شهریورماه در جمع نمازگزاران محمدشهر بمناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و قدردانی از اهتمام دولتمردان برای آبادانی کشور اظهار داشت: با تلاش استاندار جهادی البرز امروز، جای جای استان به کارگاه عملیات عمرانی برای اتمام طرح های نیمه تمام تبدیل شده است.

وی افزود: در استان البرز بیش از ۷۰۰ پروژه در این ایام افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که سهم شهرستان کرج ۲۰۵ پروژه با مجموع اعتبار ۷۵۲۷ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۶٨٨ نفر خواهد بود.
رمضانی گفت: این طرح ها در حوزه های مختلفی با تمرکز بر مناطق کم برخوردار تر استان و شهرستان پیش بینی شده که شامل حوزه های حمل و نقل عمومی، توسعه شبکه مخابراتی، برق رسانی، احداث مدرسه، مجتمع های خدماتی و تجاری، زمین های چمن و ورزش و.
.
.
خواهد بود.

تکمیل پروژه های نیمه تمام محمد
رمضانی در ادامه محور سخنان خود در پیش خطبه های نماز جمعه محمدشهر کرج گفت: هفته دولت، در محمدشهرکرج نیز پروژه های متعددی از جمله پارکینگ طبقاتی، بازارچه نارنج،زیتون، بازارچه غذا، طرح های جدول گذاری معابر و احداث پارک نصیرآباد،طراحی پارک ها، احداث زمین چمن مصنوعی، پروژه لوله گذاری دفع آب های سطحی، تکمیل و بهسازی میادین، جدول گذاری، زیرسازی معابر، کانالیزه شدن سیاه جوی،پیاده رو سازی، آسفالت معابر، بازارچه میوه و تره بار و.
.
پیش بینی شده که پس از اتمام افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بررسی پیشرفت طرح ها و پروژه ها در شهرهای اقماری کرج
سرپرست معاونت استانداری البرز گفت: دوشنبه های هر هفته بصورت میدانی در شهرهای اقماری کلانشهر کرج روند تکمیل پروژه ها و طرح ها نظارت و ارزیابی می شود.
دکتر رمضانی صبح امروز در دومین روز از گرامیداشت ایام هفته دولت با حضور در مصلی محمدشهر کرج در جمع مردم نمازگزار حضور یافت و به مسائل و دغدغه های آنان رسیدگی کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.