تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

جدول‌گذاری ۲۳۰۰ متر از خیابان‌های محله «اسلام آباد» در حال انجام است
02 آذر 1401 - 17:01
1
مدیر منطقه یک شهرداری کرج از اجرای دو هزار و ۳۰۰ متر جدول‌گذاری در خیابان‌های ولیعصر (عج)، حسینی و میرزایی در محله اسلام آباد به‌منظور هدایت آب‌های سطحی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه یک از اجرای دو هزار و ۳۰۰ متر جدول‌گذاری در خیابان‌های ولیعصر (عج)، حسینی و میرزایی در محله اسلام آباد به‌منظور هدایت آب‌های سطحی خبر داد.

محمد گروسی از آغاز عملیات عمرانی جدول‌گذاری در خیابان‌های اسلام‌آباد خبر داد و گفت: عملیات عمرانی در خیابان‌های ولیعصر (عج) حسینی و میرزایی باهدف هدایت آب‌های سطحی و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی به طول دو هزار و ۳۰۰ متر طول در حال انجام است و پس از پایان این عملیات، روکش آسفالت مجدد نیز انجام می‌شود.
گروسی با اشاره به اهمیت بهسازی و توسعه خدمات در سطح شهر و محلات، خاطرنشان کرد: اقدامات عمرانی در سطح منطقه با هماهنگی قبلی و پس از پایان حفاری‌ها و نصب انشعابات شرکت آب و فاضلاب صورت می‌گیرد.
وی همچنین از اجرای عملیات بهسازی خیابان شیخ احمد کافی واقع در محله اسلام‌آباد با صرف ۲۰۰ تن آسفالت خبر داد و گفت: اجرای آسفالت در خیابان مذکور به‌منظور سهولت تردد و عبور و مرور شهروندان با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش‌ها انجام‌شده که امیدواریم جلب رضایت ساکنین و شهروندان را فراهم آورده باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.