تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

جدول اکران فیلم های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در البرز منتشر شد
17 بهمن 1402 - 9:37
1
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اکران 20 فیلم جشنواره فجر در سینما‌های کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری از اکران ۲۰ فیلم جشنواره فجر در سینما‌های خبر داد.

سید محمود سرباز، معاون هنری سینمایی و سمعی بصری این اداره کل، اظهار داشت: امسال ۲۰ فیلم چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در کرج و در سه سینمای ساویز، اکومال و پرشین به نمایش در می آید.
سرباز خاطرنشان کرد: جدول اکران فیلم ها منتشر شده و علاقمندان می توانند با با مراجعه به سایت های فروش بلیت آی‌تیکت (iticket.
ir)، ایران‌تیک (irantic.
com)، سینماتیکت (cinematicket.
org) و گیشه هفت.
( (gisheh7.
ir) نسبت به خرید بلیت مورد نظر خود اقدام کنند.
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری ا، تصریح کرد: فیلم های شه سوار به کارگردانی حسین نمازی، نبودنت به کارگردانی کاوه سجادی حسینی، دروغ های زیبا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم، بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، باغ کیانوش به کارگردانی رضا کشاورز، تابستان همان سال به کارگردانی محمود کلاری، ظاهر به کارگردانی حسین عامری، آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، رویا شهر به کارگردانی محسن عنایتی، احمد به کارگردانی امیرعباس ربیعی، آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی، شکار حلزون به کارگردانی محسن جسور، دست نا پیدا به کارگردانی انسیه شاه حسینی، قلب رقه به کارگردانی خیراله تقیانی پور، آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری، پرواز ۱۷۵ به کارگردانی محمد حسین حقیقت، پرویز خان به کارگردانی علی ثقفی، شمشیر و اندوه به کارگردانی عماد رحمانی و مهرداد محرابی، مجنون به کارگردانی مهدی شامحمدی و آبی روزشن به کارگردانی بابک خواجه پاشا، امسال در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در کرج به روی پرده نقره ای می روند.

برای مشاهده جدول اکران فیلم های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در البرز، اینجا کلیک کنید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.