تصویر
جریمه ۳۰هزار دلاری سپاهان/ برد تراکتور در دیداری که برده بود!
07 مهر 1403 - 11:56
شناسه : 1285808
0

کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم سپاهان را برای اتفاقات رخ داده در رقابتهای آسیایی جریمه کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای خود را درباره برخی از اتفاقات مسابقات اخیر فوتبال در قاره کهن صادر کرد که یکی از این آرا، به دیدار سپاهان ایران – شباب الاهلی امارات در مرحله مقدماتی […]

کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم سپاهان را برای اتفاقات رخ داده در رقابتهای آسیایی جریمه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای خود را درباره برخی از اتفاقات مسابقات اخیر فوتبال در قاره کهن صادر کرد که یکی از این آرا، به دیدار سپاهان ایران – شباب الاهلی امارات در مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا مربوط می‌شود. AFC در مورد این مسابقه نوشت:

هواداران در رفتاری نامناسب، دو نارنجک در طول مسابقه به زمین و محوطه اطراف زمین پرتاب کردند و باشگاه میزبان نتوانست به تعهدات خود در پیاده کردن قوانین امنیتی مسابقه پایبند باشد. باشگاه سپاهان همچنین نتوانست اطمینان حاصل کند که همه راهروها و خروجی‌های ورزشگاه، خالی از هرگونه مانع حرکت آزادانه است.

به این ترتیب باشگاه سپاهان برای نقض بند ۶۵.۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به پرداخت ۱۳ هزار و ۷۵۰ دلار محکوم شد. این باشگاه همچنین باید ۱۰ هزار دلار بابت نقض بند ۳۵ و همچنین شش هزار و ۲۵۰ دلار بابت نقض بند ۶۴.۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی AFC پرداخت کند. به این ترتیب سپاهان باید ۳۰ هزار دلار طی ۳۰ روز از تاریخ اعلام این رأی پرداخت کند.

در رأی دیگر کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: الوکره برای دیدار با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیای ۲ از بازیکنی به نام خالد محمد صالح استفاده کرد که یک جلسه محرومیت خود را پشت سر نگذاشته بود. به این ترتیب، نتیجه این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود تراکتور اعمال می‌شود و اخطارهای ثبت شده در این مسابقه، برای دیدارهای بعدی لحاظ نخواهد شد.

۲۵۳ ۲۵۸

خبرآنلاین

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.