جزئیات انتزاع فردیس از کرج/ پرونده در اولویت کاری شورا است 

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی گفت: انتزاع از کلان‌شهر کرج با تعامل و عدالت‌محوری و تاکید رئیس شورای شهر حل و فصل می‌شود.

محمد اسدیان در حاشیه سومین کارگروه انتزاع فردیس از کرج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در پاسخ به خبری که از سوی مبنی بر توقف پرونده انتزاع در کرج اتفاق افتاده است، اظهار کرد: اولین نشست اعضای و فردیس پنجم سال جاری در راستای بررسی و تعیین تکلیف اراضی و صیانت از حقوق کرج و فردیس برگزار شد و سپس هشتم مهر جلسه کمیسیون تلفیق تفاهم‌نامه مورد بحث و اعلام نظر اعضای شورای شهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از سال ۹۶ موضوع انتزاع دو شهر فردیس و کرج مطرح است، افزود: در کمیسیون مقرر شد سوالات و ابهامات انتزاع با تشکیل کار گروهی با عضویت چهار نفر از اعضای شورای شهر جبرای بررسی اسناد فی‌مابین کرج و فردیس تشکیل شد و نتایج بررسی به صورت مکتوب به کمیسیون تلفیق ارائه می‌شود.

تصریح کرد: با توجه به تاکید رئیس شورای شهر و رئیس کمیسیون تلفیق و به‌رغم اینکه شورای شهر کرج مشغول بررسی تفریق بودجه ۱۴۰۲ طبق قانون است، به صورت فشرده چندین جلسه کارگروه تشکیل و مفاد تفاهم نامه انتزاع بررسی شد.

اسدیان با اشاره به تداخل املاک و مستغلات این شهر در تقسیمات، گفت: در بررسی موضوع انتزاع فردیس حدود ۸۰۰ صفحه اسناد به همت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری کرج جمع‌آوری شد و تمام این اسناد دسته‌بندی و مورد مطالعه قرار گرفته است که جمع‌آوری اسناد به این دامنه نیز یکی از کارهایی است که تاکنون جمع‌آوری نشده بود.

وی تاکید کرد: با همراهی و تعامل دوسویه میان و کرج مشکلات موجود بر سر راه انتزاع این دو شهر از سر راه برداشته می‌شود که این نشانه اراده اعضای شورای شهر کرج برای حل موضوع است.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر