تصویر
جزئیات انفجار در یک کارخانه شهرک صنعتی سیمین‌دشت
20 دی 1402 - 11:18
1
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در همان ساعات ابتدایی حادثه انفجار در شهرک صنعتی سیمین دشت و فردای روز حادثه از این واحد صنعتی، بازدید به عمل آورد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در همان ساعات ابتدایی حادثه انفجار در شهرک صنعتی سیمین دشت و فردای روز حادثه از این واحد صنعتی، بازدید به عمل آورد.

«حمیدرضا عقاب نشین» پس از بازدید دوم از این واحد صنعتی در جمع خبرنگاران گفت: در پی حادثه انفجار کپسول تزریق گاز اسپری در یک واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سیمین دشت، حوالی عصر روز سه شنبه ۱۹ دی ماه، عوامل ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران، اورژانس و HSEE شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از بازدیدها و بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که این حادثه به لطف خداوند متعال، تلفات جانی در پی نداشته اما در بخش خسارات مادی نیز یکی از سالنهای تولید با مشکل مواجه شده که طی یک هفته، امکان نصب مجدد خط تولید و از سرگرفتن تولید در آن وجود دارد.
عقاب نشین ادامه داد: منهای یک سالن تولید که عنوان شد دیگر بخش های تولیدی این کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرک صنعتی سیمین دشت سالم بوده و آسیب ندیده است.
بنا به گفته این مقام مسئول بخشی از مصدومین این حادثه به صورت سرپایی درمان شده و تعدادی دیگر نیز جهت تکمیل روند درمانی به بیمارستان های استان البرز و تهران اعزام شده اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.