تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز

جزئیات جذب سرباز معلم اعلام شد
10 خرداد 1402 - 11:15
2
سید مسلم رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز از ابلاغ بخشنامه جذب سرباز معلم خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


سید مسلم رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز از ابلاغ بخشنامه جذب سرباز معلم خبر داد.

وی گفت : به تجویز ماده ۳۳ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و در راستای اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی و در اجرای بند الف تبصره ماده ۶۶ الحاقی فصل هشتم قانون خدمت وظیفه عمومی و دستورالعمل ساماندهی امور مشمولین مامور به دستگاههای دولتی و غیر نظامی، دستورالعمل جذب سرباز معلم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های آموزش و پرورش استان البرز ابلاغ شد.
رئیسی افزود: داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد( اولویت حداکثری جذب در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد) مشروط به دارابودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها (۱۴۰۲/۴/۱) باشد، پس از ارائه درخواست کتبی مجاز به ثبت نام می باشند.
وی اظهار داشت: به جهت رعایت عدالت در فرایند جذب سربازمعلم، فرم امتیازبندی بر اساس مؤلفه‌های مؤثر بر صلاحیت شغل معلمی با تأیید کارگروه راهبری توسعه مدیریت استان تهیه و توسط متقاضیان تکمیل می شود.
سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز در ادامه عنوان کرد:جذب و به‌کارگیری معلمان وظیفه با اولویت در مقطع آموزش ابتدایی و در کلاس‌های درس و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان‌پذیر خواهد بود .
وی یادآور شد : مشمولین این طرح از ۱۴۰۲/۳/۱۰ حداکثر تا پایان ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۴۰۲/۳/۱۲ فرصت دارند با در دست داشتن اصل و کپی برگ سبز اعزام به خدمت، دو قطعه عکس ۴*۳ ، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و تصویر مدرک تحصیلی معتبر، برای تکمیل فرم ثبت نام، تعهد و امتیاز بندی به اداره کل آموزش و پرورش استان البرز مراجعه نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.