تصویر
جشنواره استانی تئاتر خیابانی به میزبانی شهرستان نظرآباد برگزار میشود
31 مرداد 1402 - 11:10
2
اولین جلسه شورای سیاست گذاری دوازهمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی به میزبانی نظرآباد با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ،معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، دبیر جشنواره تئاتر استانی ،ریس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان ،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، نماینده شهرداری و شورای اسلامی شهرستان نظرآباد و دیگر اعضا برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین جلسه شورای سیاست گذاری دوازهمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی به میزبانی با حضور معاون سیاسی امنیتی و فرمانداری ،معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، دبیر جشنواره تئاتر استانی ،ریس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان ،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، نماینده شهرداری و شورای اسلامی شهرستان نظرآباد و دیگر اعضا برگزار شد.

این جشنواره با شرکت ۱۲گروه تئاتر خیابانی از سطح استان البرز در آبان ماه در شهرستان نظرآباد برگزار خواهد شد که هر گروه ۲اجرا داشته و پس از داوری، نمایش های برگزیده معرفی خواهند شد.
شایان ذکر است نمایش برتر به جشنواره بین المللی فجر راه خواهد یافت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد نیز در این باره گفت: این میزبانی پیرو اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان انجام میپذیرد و دستگاه های و مدیریت شهری نظرآباد به عنوان میزبان، پشتیبانی و حمایت از این جشنواره را انجام خواهند داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.