تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

جشنواره البرز تا این لحظه خوش درخشیده است
24 مهر 1401 - 15:26
3
روند اجرای جشنواره قصه گویی و اجرای قصه گوها تا این لحظه به نحوی است که از این جشنواره لذت بردم.
ارسال توسط :
پ
پ

روند اجرای جشنواره قصه گویی و اجرای قصه گوها تا این لحظه به نحوی است که از این جشنواره لذت بردم.

حسن دولت‌آبادی در مورد کیفیت اجرای بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی در البرز که در حال برگزاری است گفت : در جشنواره های قصه‌گویی، داوری و حتی دبیری جشنواره های بسیاری را عهده دار بوده ام و شاهد برگزاری های متفاوتی بوده ام اما درجشنواره البرز، امروز شاهد خدمتی عاشقانه از عوامل اجرا هستم.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از این مسأله عنوان کرد: در این جشنواره تا این لحظه همه چیز مرتب، منظم و مثل ساعت پیش رفته و این همدلی و همراهی اعضا و عوامل اجرا، حس شعف خاصی را ایجاد می کند.
دولت آبادی با بیان اینکه تا این لحظه کار قصه گو ها هم قابل توجه بود گفت: رشد قابل توجهی را نسبت به گذشته در این جشنواره شاهد است و قطعا این فرایند و نتیجه فعالیت مربیان کانون است.
وی در خاتمه گفت: موارد مثبت قابل توجهی را در اجرای قصه گوها شاهد بوده که با توجه به ادامه روند داوری امکان بیان این موارد نیست.
دکتر حسن دولت آبادی از کارگردانان، مدرسان ، نویسندگان و هنرمندان مطرح حوزه نمایش کشور است که تا کنون در جشنواره های زیادی داور بوده است و در خصوص مرز قصه و نمایش دوره های مختلفی را برگزار کرده است .

این هنرمند در کنار مریم شفیع زاده و ساغر لطفی نژاد از همکاران قصه گو و هنرمند کانون داوری مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی در البرز را روزهای ۲۳ و ۲۴ ۱۴۰۱ بر عهده دارند .
اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵در سالن آفرینش های مرکز مجتمع کانون برگزار و برگزیدگان در این آیین معرفی خواهند شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.