تصویر
جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان البرز ۱۱ اسفند برگزار می شود
10 اسفند 1401 - 10:27
3
بهزاد فروغی از برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان البرز در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

بهزاد فروغی از برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان البرز در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

بهزاد فروغی با تبریک و اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان اظهار کرد: هفته جوان فرصت خوب و مغتنمی است که بتوانیم بیش از پیش به قشر جوان که آینده سازان واقعی کشور هستند توجه کرده و تمام برنامه ها را حول محور این عزیزان به انجام برسانیم.

وی افزود: هفته جوان امسال از ۱۱ الی ۱۷ اسفندماه می باشد که اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برای این هفته برنامه های متنوع و متعددی را تدارک دیده است.
فروغی با بیان این که " جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان البرز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود " گفت: این جشنواره که شاخص ترین برنامه این هفته خواهد بود از ساعت ۱۴:۳۰ در باشگاه میلاد شهردای آغاز و طی آن از ۳۶ جوان برتر استان در ۴ محور و ۱۲ حوزه تخصصی خواهد شد.
وی به دیگر برنامه های هفته جوان در البرز اشاره کرد و افزود: دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه در استان، نشست هم اندیشی جوانان با استاندار البرز، حضور در مزار شهدای گمنام و برگزاری مراسم درختکاری و کاشت نهال با حضور طیف های مختلف جوانان، نذر خون و .
.
.
نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این هفته خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از نیم بها شدن مراکز و موزه ها در هفته جوان خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت این هفته بزرگترین همایش ورزش صبحگاهی استان از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۲ اسفندماه در مجموعه پارک تنیس کرج واقع در بلوار جمهوری برگزار می شود.
وی ادامه داد: در طول هفته جوان استفاده از سینماهای استان البرز نیز برای جوانان سنین ۱۸ الی ۳۲ سال به صورت نیم بها می باشد.
فروغی با بیان این که " بازدید از پارک علم و فناوری برای جوانان نیز فراهم شده است " تصریح کرد: تلاش مجموعه اداره کل ورزش و جوانان برگزاری باشکوه و پربار هفته جوان در استان البرز است و امیدوارم بتوانیم با برگزاری مطلوب این برنامه ها ظرفیت و عیار بالای نسل جوان را به خوبی معرفی کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.