تصویر
جشنواره «خانواده پایدار و حکمت‌های مولا علی (ع)» در البرز
15 اسفند 1401 - 11:42
شناسه : 472813
1
جشنواره استانی خانواده پایدار و حکمت‌های مولا علی ( ع) به میزبانی شهرستان فردیس در حوزه علمیه خواهران کوثر شهرستان فردیس با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

جشنواره استانی خانواده پایدار و حکمت‌های مولا علی ( ع) به میزبانی شهرستان در حوزه علمیه خواهران کوثر شهرستان فردیس با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

صغری عباسی ادیب، مسؤول برگزاری جشنواره خانواده پایدار و حکمت‌های مولا علی (ع) و مسؤول حوزه علمیه خواهران کوثر شهرستان فردیس، در جمع اصحاب رسانه، گفت: این جشنواره در چهار بخش اخلاق، رفتار، تربیت و حقوق در خانواده و با ارسال ۵۰ اثر از شرکت کنندگان دانشگاه‌ها، حوزه های علمیه و مراکز علمی و استان برگزار شد.
ادیب افزود: امروزه اختلال در نظام مقدس خانواده و بی اعتنایی به اصول ضروری و ارزش‌های آن است که پایه‌های اصلی زندگی را به تباهی کشیده و مهم‌ترین عامل درارتکاب به رفتارهای هنجارشکن قلمداد شده است، بالا رفتن روز افزون آمار طلاق و گسسته شدن پیوند خانواده‌ها و رها شدن کودکان این خانواده‌ها در اجتماع و در پی آن تأثیر بسیار مخربی که این امر در جامعه دارد پرداختن به مساله خانواده‌های پایدار را ضرورت می‌دهد و این جشنواره با هدف استحکام و پایداری خانواده برگزار شده است ، خانواده پایدار که مطلوب ترین و مناسب ترین نوع خانواده از دیدگاه امام علی (ع) است.
وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری موسسه قرآن و عترت نور کوثر البرز با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز جشنواره ای با عنوان ”خانواده پایدار و حکمت های مولا امام علی علیه السلام» در سطح استانی برگزار شد، افزود: مهمترین اهداف جشنواره، شناخت خانواده پایدار، پی بردن به شاخصه‌های خانواده پایدار، شناسایی ویژگی‌های رفتار ی و گفتاری خانواده پایدار و راه کارهای ارتقاء سطح زندگی خانواده و حرکت به سوی خانواده پایدار است.
گفتنی است؛ در پایان این جشنواره ۱۵ اثر از سوی هیات داوران برگزیده شد که از منخبان ۶ اثر با هدای هدیه و لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

منبع فارس برچسب ها: جشنواره استانی خانواده پایدار و حکمت‌های مولا علی ( ع) به میزبانی شهرستان فردیس در حوزه علمیه خواهران کوثر شهرستان فردیس با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
جشنواره استانی خانواده پایدار و حکمت‌های مولا علی ( ع) به میزبانی شهرستان فردیس در حوزه علمی

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.