تصویر
جشنواره فرهنگی، هنری «مرواردیدی در صدف» در کانون البرز
20 تیر 1401 - 14:37
1
کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ ساله البرزی به مناسبت هفته عفاف و حجاب آثار خود در قالب‌های شعرخوانی، نماهنگ، نقاشی و عکس‌نوشت را برای شرکت در جشنواره «مرواریدی در صدف» ارسال کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ ساله البرزی به مناسبت هفته عفاف و حجاب آثار خود در قالب‌های شعرخوانی، نماهنگ، نقاشی و عکس‌نوشت را برای شرکت در جشنواره «مرواریدی در صدف» ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان البرز این جشنواره ، هنری با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و اداره امور شعب بانک ملی استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، با هدف اشاعه این فرهنگ در بین نسل کودک و نوجوان و معرفی حجاب به عنوان یک مصونیت نه محدودیت و ترغیب کودکان و نوجوانان به این مهم برگزار می‌شود .
کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ ساله می‌توانند آثار خود در قالب‌های شعرخوانی،نماهنگ، نقاشی و عکس‌نوشت را از روز سه‌شنبه ۲۱ تیرتا پایان روز جمعه ۳۱ تیر ماه سال جاری از طریق نشانی alborz.
kpf.
ir/jmds به وب سایت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ارسال کنند.
گفتنی است تکنیک آثار با توجه به اهمیت میزان حضور پر شور کودکان و نوجوانان در جشنواره آزاد در نظر گرفته شده و هر شرکت کننده حداکثر می‌تواند ۵ اثر به دبیرخانه ارسال کند.
در پایان به ۱۰ نفر از برگزیدگان هدایایی تعلق خواهد گرفت .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.