تصویر
جشنواره «قرآن، بهترین پناه» راهی برای پیوند نسل های مختلف با قرآن
21 خرداد 1401 - 8:39
1
معاون فرهنگی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج اظهار داشت: سومین جشنواره بزرگ قرآنی با عنوان "قرآن بهترین پناه" به همت این سازمان و همکاری سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام و برخی نهادهای قرآنی دیگر آغاز به کار کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون رئیس سازمان فرهنگی و اظهار داشت: سومین جشنواره بزرگ قرآنی با عنوان "قرآن بهترین پناه" به همت این سازمان و همکاری سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام و برخی نهادهای قرآنی دیگر آغاز به کار کرد.

وی اشاره کرد: در این جشنواره، مسابقات متعدد و جذابی برای گروه های سنی مختلف با جوایز ارزنده، تدارک دیده شده که می تواند با توجه به محتوای مسابقات، گام مهمی در جهت پیوند عمیق نسل نوجوان و جوان و آینده ساز جامعه با قرآن کریم قلمداد شود.
اشتری گفت: این مسابقات شامل بخش های اذان تلاوت مجلسی، قرائت نماز و حفظ سوره فجر است.
امیر اشتری: مهلت ارسال آثار را تا پایان ماه مبارک رمضان سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۴۵۸۷۸۱ سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی،اداره قرآنی شهرداری تماس حاصل نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.