تصویر
جشنواره لاله‌های کرج تا ۲۰ فروردین برپاست
15 فروردین 1402 - 15:11
1
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ۲۰۰ هزار لاله در ۲۰ واریته مختلف برای نهمین جشنواره لاله‌های کرج در پارک شهید چمران کاشته شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گفت: ۲۰۰ هزار لاله در ۲۰ واریته مختلف برای نهمین جشنواره لاله‌های کرج در پارک شهید چمران کاشته شده است.

علیرضا عاقلی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره لاله‌های کرج، اظهار کرد: این جشنواره تا بیستم این ماه ادامه دارد و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی، احتمال تمدید جشنواره وجود خواهد داشت.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: ۲۰۰ هزار لاله در ۲۰ واریته مختلف برای نهمین جشنواره لاله‌های کرج در پارک شهید چمران کاشته شده است.
این مسئول توضیح داد: برنامه ریزی برای برگزاری این جشنواره از شش ماه پیش آغاز شد و با تلاش همکاران، به خروجی مطلوب رسیده‌ایم.
عاقلی توضیح داد: طراحی‌های جدید در ورودی جشنواره، نصب اِلمان، رنگ‌آمیزی و بازسازی کامل تمامی سازه‌های چوبی و فلزی، گل‌آرایی باغچه‌ها و محوطه باغ گلها، تمهیدات ترافیکی و افزایش ظرفیت پارکینگ و تلاش برای برگزاری متفاوت این دوره از جشنواره با تشکیل یک کارگروه ویژه‌ از سال قبل دنبال شده تا شاهد رضایت شهروندان در این ایام باشیم.
وی اضافه کرد: علاقه مندان برای بازدید از این جشنواره می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح تا نیمه شب به باغ گل‌های پارک شهید چمران مراجعه کنند.
منبع ایسنا برچسب ها: سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ۲۰۰ هزار لاله در ۲۰ واریته مختلف برای نهمین جشنواره لاله‌های کرج در پارک شهید چمران کاشته شده است.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ۲۰۰ هزار لاله در ۲۰ واریته مختلف

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.