تصویر
جشنواره مشترک تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در مسئولیت اجتماعی و کارآفرینان برتر استان البرز برگزار می شود
24 بهمن 1401 - 15:41
3
چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز و اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی چهارشنبه 26 بهمن ماه در کرج برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز و اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحد فعال استان در زمینه مسئولیت چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در برگزار می شود.

چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز و اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در کرج با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران و مسولان استانی و مدیران عامل واحدهای اقتصادی و تولیدی و صنعتی برگزار می شود.
۲۶ بهمن ماه چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز و اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی برگزار و در این برنامه از صاحبان محترم صنایع و واحدهای تولیدی تجلیل بعمل می آید.
گفتنی است اولین جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره با حضور نمایندگان ادارات کل آموزش و پرورش صنعت معدن و تجارت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز اتاق بازرگانی صنایع معادن و و فعالان و صاحب نظران حوزه مسئولیت اجتماعی با هدف ترویج و تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی فعالان اقتصادی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به شناسایی و معرفی واحدهای فعال در این زمینه برگزار خواهد شد.
همچنین چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر استان و انتخاب برترین کارآفرینان و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان برگزار می شود که در این برنامه کارآفرینان برتر نیز معرفی خواهند شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.