تصویر
جشنواره «مُدهامتان» بستر رشد فرهنگ دینی است
15 تیر 1402 - 9:27
3
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به برپایی جشنواره قرآنی «مدهامتان» گفت: مدهامتان بستر بصیرت افزایی و رشد فرهنگ دینی و معرفتی است.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیر ستاد کانون های هنری مساجد استان البرز با اشاره به برپایی جشنواره قرآنی «مدهامتان» گفت: مدهامتان بستر بصیرت افزایی و رشد فرهنگ دینی و معرفتی است.

حجت الاسلام «کاظم شکری» با بیان اینکه ثبت نام شانزدهمین دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان تیرماه ادامه دارد، بر اهمیت بسترسازی مناسب برای برپایی ویژه برنامه های قرآنی تاکید کرد.
وی اظهار کرد: جشنواره های قرآنی به نوبه خود می توانند در جلب مشارکت دینی و فرهنگی نوجوانان و جوانان با محوریت مسجد موثر باشند.
وی گفت: تجلی معرفت دینی و بصیرت افزایی در قالب برپایی جشنواره هایی با محوریت قرآن کریم بیش از دیگر جشنواره ها است از این رو ضروری است نسبت به ایجاد انگیزه نوجوانان و جوان ها برای حضور در این جشنواره ها تقویت شود.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد است و به نوبه خود توانسته ظرفیت قابل توجهی از جریان سازی قرآنی را به خود اختصاص دهد.
کاظمی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقه قرآنی مدهامتان در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان فعال در کانون های مساجد است که از اول اردیبهشت ثبت نام علاقمندان برای شرکت در این جشنواره آغاز شده، تصریح کرد: تدابیری برای برپایی هرچه بهتر این جشنواره در نظر گرفته شده است که فعالان قرآنی با حضور در این جریان فرهنگی، برای تبدیل شدن کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه های قرآنی حرکت های موثری انجام دهند.
شکری خاطرنشان کرد: ترویج معارف قرآنی در سطح جامعه با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم همچنین کشف استعدادهای قرآنی از جمله اهداف این دوره از جشنواره اس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.