کرج- جشنواره مینی والیبال دختران استان البرز همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی در روزهای پنج شنبه و جمعه به میزبانی خانه والیبال استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ، جشنواره مینی والیبال دختران استان البرز همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی در روزهای پنج شنبه و جمعه به میزبانی خانه والیبال استان در سه رده سنی و با حضور بیش از ۹۰ تیم از باشگاه‌ها، آکادمی‌ها و پایگاه‌های استعدادیابی اشتهارد برگزار شد.

عبدالرضا کریم نیا در حاشیه این جشنواره هدف از برگزاری این دوره از مسابقات در بین دختران را ایجاد نشاط و شادابی در بین ورزشکاران رشته والیبال و کشف استعدادهای برتر عنوان و بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی برای آینده والیبال استان بسیار مفید و اثربخش است.

کریم نیا با اشاره به تلاش هیأت والیبال البرز برای حمایت از استعدادهای جوان و نوپای استان تصریح کرد: نوجوانان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در سه رده سنی متولدین سال ۸۹ تا ۹۰، ۹۰ تا ۹۱ و ۹۱ به بعد بودند که در دو روز متوالی با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیأت والیبال استان البرز افزود: ۱۰ داور درجه یک داوری یک مسابقات را بر عهده داشتند و نماینده هیأت به منظور کشف استعدادهای برتر در طول مسابقات حاضر بود. بازیکنان مستعد این دوره از مسابقات زیر نظر هیأت و تحت نظر مربیان حرفه‌ای به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

منبع: مهر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر