تصویر
جشنواره نشاط با محوریت ارتقاء سلامت روان به ایستگاه پایانی رسید
16 اسفند 1401 - 12:06
2
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز، گفت: جشنواره نشاط با هدف ارتقاء سلامت روان و ایجاد شادی و پویایی در جامعه به ایستگاه پایانی رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز، گفت: جشنواره نشاط با هدف ارتقاء سلامت روان و ایجاد شادی و پویایی در جامعه به ایستگاه پایانی رسید.

اصغر ترکیان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان البرز، در آیین اختتامیه جشنواره نشاط که در سالن اجتماعات مهرادمال برگزار شد، با بیان اینکه سلامت روان یکی از محورهای اصلی جشنواره بود، گفت: به دلیل اینکه یک جامعه را از نظر نشاط و پویایی بررسی کنند و همچنین سلامت روان یکی از شاخص‌های که روانشناسان مورد بررسی قرار می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه در کنار سلامت روان سلامت جسم مطرح است، بیان کرد: اولین چیزی که خانواده‌ها به آن می‌پردازند سلامت جسم است و سلامت روان کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اکثر خانواده‌ها برای اینکه خود و فرزندان از نظر جسمی سالم باشند سراغ ورزش می‌روند، تصریح کرد: در بحث ورزش همراه با سلامت جسم، سلامت روان هم در پی دارد.
ترکیان با بیان اینکه جسم و روان تنیده در هم است، افزود: بیماری‌های روان‌‌تنی حاصل تاثیر متقابل جسم و روان که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه سلامت روان در کشور ما مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: دانشگاه فنی حرفه‌ای یک ابتکار عمل داشته و اولین جشنواره‌ای که در آن نشاط، پویایی و سلامت روان همچین فرهنگ سازی در حوزه مشاوره و روانشناسی مورد توجه قرار گرفته برپایی این جشنواره را به استان البرز سپردند.
ترکیان با بیان اینکه برای برپایی جشنواره جلسات متعددی برگزار شد، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های با مسؤولین مربوطه صورت گرفت تا این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه ۲۰۰نفر در این جشنواره از سراسر کشور شرکت کردند، گفت: حدود ۵۰۰ آثار در حوزه‌های مختلف جمع آوری و ارزیابی شدند.
منبع فارس برچسب ها: رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز، گفت: جشنواره نشاط با هدف ارتقاء سلامت روان و ایجاد شادی و پویایی در جامعه به ایستگاه پایانی رسید.
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز، گفت: جشنواره نشاط با هدف ارتقاء سلامت روان و ایجاد شادی و پویایی در جا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.