تصویر
جشنواره هدهدسفید گامی بزرگ برای ارتباط کودکان و نوجوانان با کتاب است
07 بهمن 1402 - 14:50
2
علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در اختتامییه جشنواره دوسالانه نشان هدهد سفید گفت:جشنواره نشان هدهدسفید گامی بزرگ برای ارتباط کودکان و نوجوانان با کتاب است.
ارسال توسط :
پ
پ

علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در اختتامییه جشنواره دوسالانه نشان هدهد سفید گفت:جشنواره نشان هدهدسفید گامی بزرگ برای ارتباط کودکان و نوجوانان با کتاب است.

مرحله پایانی دومین دوسالانه جشنواره هدهد سفید با رقابت حضوری داوران کتابخوان در کتابخانه عمومی امیرکبیر شهرستان با حضورعلی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، داوران کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار و نفرات برتر از سوی داوران جشنواره معرفی شدند.
در این مراسم علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ضمن از کودکان ، نوجوانان ، کتابداران و برگزارکنندگان دومین دوسالانه جشنواره هدهد سفید عنوان کرد: توسعه کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه کتاب در جامعه امروز ضرورتی انکارناپذیر است و نسل امروز بیش از هر زمان دیگری به مطالعه و انس با دکتاب نیازمند است چراکه پیشرفت و امید در جامعه با آگاهی امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه جشنواره نشان هدهدسفید یکی از جشنواره های موفق و اقدامی شایسته در نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود تصریح کرد: جشنواره نشان هدهدسفید گامی بزرگ برای ارتباط کودکان و نوجوانان با کتاب و مطالعه است و این یکی از اهدافی است که در این جشنواره دنبال می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در پایان با بیان اینکه در جشنواره هدهدسفید همکاران کتابدارو ستادی زحمات زیادی را متقبل شده و تلاش فراوانی کردند بیان کرد: برگزاری جشنواره ها با موضوع کتاب علی رغم زحماتی که برای همکاران کتابخانه های عمومی استان دارد اما نتایج آن که شور و نشاط و انگیزه در کودکان و نوجوانان است این اقدام را لذت بخش می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.