تصویر
جشنواره ” پدر پیشگام ” در مدارس البرز در حال اجراست
17 بهمن 1401 - 17:14
1
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام علی ( ع) جشنواره " پدر پیشگام " در مدارس این استان در حال اجراست.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام علی ( ع) جشنواره " پدر پیشگام " در مدارس این استان در حال اجراست.

اسماعیل یاری شیر مرد " دراین گفت و گو به نقش مهم پدر در خانواده و تربیت فرزندان پرداخت و افزود: به منظور آگاه سازی و توجه هر چه بیشتر پدران به مسئولیت خطیری که بر دوش دارند، اجرای این جشنواره در دستور کاری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بخشنامه این جشنواره که برای اولین بار در آموزش و پرورش البرزکلید خورده است به همه مدارس استان ارسال شده است.
یاری شیر مرد ادامه داد: جشنواره پدر پیشگام از ۱۵ تا ۲۹ بهمن در قالب برنامه آموزش خانواده در مدارس برگزار می شود.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه تربیت اسلامی یکی از غنی‌ترین انواع تعلیم و تربیت در جهان است که نباید از این نوع تربیت غافل شد، خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزش خانواده برگرفته از این نوع تعلیم و تربیت است.
وی عنوان کرد: نقشی که پدر در تربیت فرزندان ایفا می کند متفاوت از مسوولیت مادر است و از نظر احساسی و عاطفی از دریچه دیگری به زندگی می نگرد.
یاری شیرمرد یادآورشد : افراد باید از مسوولیت خود در زندگی آگاهی داشته باشند تا بتوانند با این طریق نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی تاکید کرد: در ایجاد شادابی و نشاط خانواده نقش مادر و پدر برابر است و هر دو به یک میزان در این زمینه مسوولیت دارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.