تصویر
جشن باشکوه روز فرهنگی کرج برگزار شد
21 فروردین 1401 - 14:37
1
جشن و ویژه برنامه باشکوه روز فرهنگی کرج با حضور جمع کثیری از شهروندان و با اجرای سالار عقیلی خواننده مطرح کشورمان در محل تالار شهیدان نژاد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جشن و ویژه برنامه باشکوه روز با حضور جمع کثیری از شهروندان و با اجرای سالار عقیلی خواننده مطرح کشورمان در محل تالار شهیدان نژاد برگزار شد.

جشن و ویژه برنامه باشکوه روز فرهنگی کرج در روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در محل تالار شهیدان نژاد برگزار شد.
این جشن که با استقبال کم نظیر عموم شهروندان کرجی برپا شد، مهم ترین رویداد فرهنگی در سال جاری می باشد که به ابعاد مختلف شناخت فرهنگ و هنر و تاریخ کرج می پردازد.
براساس این گزارش، از بخش های مختلف و متنوع این جشن بزرگ می توان به سخنرانی استاد حسین عسگری (البرزپژوه) اشاره نمود که تعاریف مختلفی از تاریخ و پیشینه شهر کرج به حاضرین ارائه داد و اجرای گروه تواشیح به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان نیز از بخش های دیگر این ویژه برنامه بود.
سخنرانی دکتر سید جلال الدین کزازی از چهره های ماندگار فرهنگ و ادب، نویسنده، مترجم، شاهنامه پژوه و ادیب ایرانی بود که با استقبال عموم مردم قرار گرفت.
همچنین به جهت تکریم و گرامیداشت فرهنگ و هنر شهر کرج، از جمعی از هنرمندان مطرح کرجی تجلیل بعمل آمد.
استاد دکتر سید جلال الدین کزازی، استاد رشید کاکاوند، استاد داود فتحعلی بیگی، استاد فرهنگ جولایی و استاد علی مهری از مفاخر هنری شهر کرج و کشور می باشند که از وی به پاس تلاش های بی نظیر و مجدانه شان در عرصه فرهنگ و هنر تجلیل شد.
مهم ترین و بخش ویژه جشن باشکوه روز فرهنگی شهر کرج،اجرای فاخر سالار عقیلی خواننده مطرح کشور بود که با حضور گروه ارکستر خود، این روز فرخنده را در اذهان کرجی ها ماندگار و خاطره روز فرهنگی کرج را برای همیشه در یادها ثبت کرد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.