تصویر
جشن باشگاه صدتایی ها در ساوجبلاغ
30 شهریور 1402 - 15:03
1
با هدف گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان « جشن باشگاه صدتایی ها» با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در کتابخانه ولی عصر(عج) شهرهشتگرد و با تقدیر از کودکان و نوجوانان کتابخوان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

با هدف گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان « جشن باشگاه صدتایی ها» با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در کتابخانه ولی عصر(عج) شهرهشتگرد و با از کودکان و نوجوانان کتابخوان برگزار شد.

با هدف گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان « جشن باشگاه صدتایی ها» با حضور کاظم قاسمی معاون امورتوسعه کتابخانه های عمومی استان البرز، گلشن شیرمحمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ و جمع پرشور کودکان و نوجوانان در کتابخانه ولی عصر(عج) شهرهشتگرد برگزار شد.
در این مراسم از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه عمومی ولی عصر(عج) شهر هشتگرد که بیش از یکصد کتاب را از ابتدای خرداد ماه تا ۲۰شهریور سال جاری به امانت گرفته و خوانده بودند در قالب طرحی با عنوان « باشگاه صدتایی ها» با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.
عرفان معصومی با خوانش ۲۵۸ جلد کتاب، آرش اسدی با ۲۵۵ جلد ، حمیدرضا حیدری با ۱۳۹ جلد ، نرگس داوودی با ۱۳۰جلد ،آتینا اسدی با ۱۲۸ جلد و فاطمه اسدی با ۱۲۰ جلد کتاب از اعضای کودک و نوجوانی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.
گفتنی است شعرخوانی و شاهنامه خوانی از دیگر برنامه های « جشن صدتایی ها » در ساوجبلاغ بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.