تصویر
جشن بزرگ البرز قوی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز
25 آبان 1401 - 14:29
0
جشن بزرگ البرز قوی با هدف دیدار کارکنان مدیر کل استان و تقدیر از کارکنان موفق در مسابقات ورزشی و همچنین فرزندان همکارانی که در کنکور امسال موفق به راهیابی به دانشگاه شده بودند و ایجاد فضای نشاط در محیط اداری در محل آمفی تائتر اداره کل برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جشن بزرگ البرز قوی با هدف دیدار کارکنان مدیر کل استان و از کارکنان موفق در مسابقات و همچنین فرزندان همکارانی که در کنکور امسال موفق به راهیابی به دانشگاه شده بودند و ایجاد فضای نشاط در محیط اداری در محل آمفی تائتر اداره کل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع زیادی از کارکنان و مدیران ستادی و شهرستانی اداره کل برگزار شد، درگی مدیر کل حفاظت محیط زیست البرز با اشاره به گذشت هفت ماه از خدمت خود در مقام مدیر کلی از تلاشها و سختیهای این مسیر گفت و تاکید کرد، نگاه بنده این است که تکلیفی که برعهده دارم به نحوه مطلوب انجام دهم و این مکان کار را بعد از خود به شخص دیگری بسپارم وچشمداشتی به پست و مقام ندارم .
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود از زحمات همکاران و کارشناسان و مدیران تقدیر کرد و بیان داشت : اگر موفقیتی هم کسب شده است بخاطر تلاشها و مدیریت شما بوده است.
درگی با اشاره به نشست آموزشی مدیران سازمان که در مشهد و به ریاست دکتر سلاجه برگزار شد ، موضوع اضافه کارها را از مسائل بسیار مهم مطرح شده در این نشست عنوان کرد و تاکید نمود در اداره کل با مشورت سایر مدیران و تصویب در شورای معاونین ساز وکار دقیقی برای پرداخت اضافه کار تعیین شده است تا حداکثر عدالت در پرداختها رعایت شود.
مدیر کل حفاظت محیط زیست البرز گذری هم به موضوع استعلامات ، استقرار و بهره برداری صنایع داشت و گفت : یک زمانی تعداد مخالفتها ملاک عمل بود ولی امروز تعداد پاسخ مثبت به درخواستهای مردم ملاک عمل است.
ایشان از کارشناسان و مدیران ادارات خواست در پاسخ منفی عجله نکنند و کار را به کمیته کارشناسی بسپارند تا با مشورت بتوان راهکارهای قانونی برای حل مشکل پیدا کرد.
ولیکن در صورتیکه استعلامی کاملا با قانون مغایرت داشت هیچ ابایی از دادن پاسخ منفی نداریم .
در ادامه این برنامه ، چند تن از کارکنان سئوالاتی با موضوعات مختلف اداری مانند تبدیل وضعیت ، نحوه محاسبه اضافه کار و .
.
.
مطرح نمودند.
که درگی به سئوالات پاسخ داد.
در پایان مراسم از هفت نفر از کارکنان مرد و زن برنده مسابقات ورزشی هفته دولت و داوران مسابقات و همچنین سه نفر از فرزندان همکاران که در کنکور ۱۴۰۱ موفق به قبولی در دانشگاههای دولتی شده بودند و همچنین فرزند یکی از همکاران که در مسابقات هنری لاینه ازون که توسط برنامه محیط زیست سازمان ملل برگزار شده بود، مقام سوم کشوری را کسب نموده بود تقدیر گردید.
در این مراسم با قرعه کشی به پنج نفر از همکارانی که در مراسم شرکت کرده بودند جوایزی اهداء شد.
مقرر است به مناسبت جشن بزرگ البرز قوی ، مسابقات ورزشی و تفریحی بین کارکنان اداره کل در آذر ماه برگزار شود و از کارمند نمونه فصل پاییز نیز تقدیر شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.