آیین متمرکز استانی جشن عاطفه‌ها با حضور حجر گشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، البرزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز و دیگر مسئولین شهری و استانی در دبستان نرجس ناحیه یک همزمان با مدارس سراسر استان برگزار شد.

محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز در حاشیه این آیین گفت: امروز زمان شکوه همدلی و بانی دانش آموزان در یاری رساندن به همنوعان در مدارس است، زیرا آموزش و پرورش، معلم و دانش آموز سرچشمه عاطفه‌ها در جامعه را تشکیل می‌دهند.
وی افزود: ملت ایران، ایثارگری در زندگی را از امام راحل و شهدای گرانقدر این مرز و بوم آموخته‌اند و به همین دلیل در حرکت خداپسندانه‌ای همچون جشن عاطفه‌ها به کمک همنوعان خود می‌آیند.
صادقیان ادامه داد: دستان خدایی دانش آموزان در این جشن، پیام دین محوری، کمک به دیگران، مهرورزی و زبان شکر گفتن از خداوند به خاطر نعمت‌هایی که به ما عطا کرده را در جامعه انتشار و ترویج می‌دهند.
گفتنی است هرساله جشن عاطفه‌ها با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور برگزار می‌شود و همچنین اجرای سرود دانش آموزی و برپایی بازارچه خیریه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

تصویر