تصویر
جشن مهمانی نیمه شعبان در کرج برگزار می شود
11 اسفند 1401 - 14:57
3
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز از جشن مهمانی نیمه شعبان همزمان با روز نیمه شعبان، ساعت ۹ صبح با همراهی ۱۱۰ موکب و ایستگاه صلواتی از چهارراه هفت تیر تا آستان مقدس امام زاده حسن(ع) کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز از جشن مهمانی نیمه شعبان همزمان با روز نیمه شعبان، ساعت ۹ صبح با همراهی ۱۱۰ موکب و ایستگاه صلواتی از چهارراه هفت تیر تا آستان مقدس امام زاده حسن(ع) خبر داد.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: مهمانی نیمه شعبان، همزمان با روز نیمه شعبان، ساعت ۹ صبح با همراهی ۱۱۰ موکب و ایستگاه صلواتی از چهارراه هفت تیر تا آستان مقدس امام زاده حسن(ع) کرج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه ان شاء الله مهمانی نیمه شعبان قدم کوچکی در راستای تعظیم شعائر و جشن بزرگ نیمه شعبان باشد، بیان کرد: ولایتمداران، محبین و منتظران حضرت را برای حضور در این جشن دعوت می کنم.
ولایی بر حق افزود: اقوام، گروه ها، هیئات، مساجد، کانون ها و فعالین با برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در رونق این جشن و مانور بزرگ انتظار که در کرج رخ می دهد، شرکت کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.