تصویر
جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تجلیل از مادران گرانقدر شهداء و بانوان نخبه شهرجدید مهستان
18 دی 1402 - 9:40
2
جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تجلیل از مادران گرانقدر شهداء و بانوان نخبه شهرجدید مهستان با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امام جمعه شهر مهستان، اعضای هیأت مدیره شرکت عمران، فرمانده بسیج و انتظامی، جمعی از مردم شریف و خانواده معظم شهدا در شهرمهستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تجلیل از مادران گرانقدر شهداء و بانوان نخبه شهرجدید مهستان با حضور ، امام جمعه شهر مهستان، اعضای هیأت مدیره شرکت عمران، فرمانده بسیج و انتظامی، جمعی از مردم شریف و خانواده معظم شهدا در شهرمهستان برگزار شد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در بخشی از سخنانش گفت: شهر مهستان این قابلیت را دارد که به عنوان قطب ، هنری و شهرهای استان البرز باشد.
وی همچنین افزود: با هدایت و کمک‌های استاندار محترم و در دولت سیزدهم، نهال‌هایی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کاشته‌ایم، ثمرش را در سال پیش رو خواهیم دید.
ایشان در ادامه افزود: سال ۱۴۰۳ سالی است که رشد و توسعه شهر مهستان به صورت تصاعدی قابل ملاحظه خواهد بود و از یک سو، تعیین تکلیف وضعیت مترو، سامان گرفتن حمل و نقل درون شهری و برون شهری، سرعت دادن به پیشرفت پروژه‌های بهداشتی و درمانی اعم از بیمارستان و درمانگاه‌ها، و مشخص شدن وضعیت آرامستان مهستان و از سوی دیگر بسته شدن پرونده مسکن مهر و آغاز واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن که در دولت سیزدهم آغاز شده است از جمله طرح‌هایی است که شما مردم عزیز شاهد آن خواهید بود.
در پایان این مراسم از مادران و همسران گرانقدر شهدا و جمعی از ایثارگران تجلیل شد و تعدادی از بانوان برتر در عرصه‌های مختلف مورد قرار گرفتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.