تصویر
جشن ” پرچم بالاست ”  ویژه دانش آموزان  ورزشکار در کرج آغاز شد
21 آبان 1401 - 15:16
1
« جشن پرچم بالاست» ویژه دانش آموزان ورزشکار در راستای « پویش البرز قوی » به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، از امروز شنبه در کرج آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

« جشن پرچم بالاست» ویژه دانش آموزان ورزشکار در راستای « پویش البرز قوی » به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، از امروز شنبه در آغاز شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه این جشن گفت: این برنامه با هدف به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست دانش آموزان به مدت چهار روز اجرایی شده است.
سید مسلم رییسی افزود: برنامه مذکور در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج به یاد امام (ره ) و شهدا و همچنین افتخار به پیشرفت ها و دستاوردهای کشور در ۴۳ سال گذشته به اجرا درآمده است.
وی بیان داشت: این برنامه با همراهی صدا و سیمای استان البرز ضبط و پخش می شود تا همه مردم روحیه افتخارآفرینی ، شور و نشاط را در بین دانش آموزان نسبت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی و وطن عزیزمان ایران ببینند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه البرز رنگین کمان اقوام ایرانی است، خاطرنشان کرد: برنامه فرهنگی – ورزشی پرچم بالاست همچنین وحدت و مودت بین اقوام ایرانی را به تصویر می کشد.

وی ادامه داد: این برنامه پیام مسرت بخشی را برای همگان مخابره می کند که همه اقوام می‌توانند زیرسایه جمهوری اسلامی با صفا و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرزتاکید کرد: دشمنان در تلاشند بین ارزش ها و باورهای دینی با استفاده از ابزارهای مختلف فاصله ایجاد کنند.
وی یاد آورشد: این جشن باهدف حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی برگزار شده است.
استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.
منبع ایرنا برچسب ها: « جشن پرچم بالاست» ویژه دانش آموزان ورزشکار در راستای « پویش البرز قوی » به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، از امروز شنبه در کرج آغاز شد.
« جشن پرچم بالاست» ویژه دانش آموزان ورزشکار در راستای « پویش البرز قوی » به

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.