تصویر
جشن پیروزی انقلاب و اعیاد شعبانیه همراه با تجلیل از پاسداران سپاه انقلاب اسلامی برگزار شد
24 بهمن 1402 - 10:11
0
جشن پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه همراه با تجلیل از پاسداران انقلاب اسلامی باحضور امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در سالن اجتماعات شهید مفتح دانشگاه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جشن پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه همراه با تجلیل از پاسداران انقلاب اسلامی باحضور امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در سالن اجتماعات شهید مفتح دانشگاه برگزار شد.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه همراه با تجلیل از پاسداران انقلاب اسلامی باحضور امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ،فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ،مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) ،مسئولین دانشگاه،دانشجویان،اساتید و کارکنان صبح امروز در سالن اجتماعات شهید مفتح دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم ولی اله کوهدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد ضمن خیر مقدم و تبریک پیروزی انقلاب و همچنین اعیاد شعبانیه گفت:ما امروز آسایش و امنیت خود را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین شهدا و پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و باید تلاش پاسداران را ارج نهیم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در ادامه برکات انقلاب اسلامی در چند ده گذشته پرداخت و گفت دانشگاه آزاد اسلامی هم در راستای کمک به ارتقاء علمی گامهای مثبتی برداشته که در چند سال گذشته سرعت بیشتری گرفته و توانسته در جهت عدالت آموزشی کمک کننده باشد.
در ادامه مراسم امام جمعه شهرستان و همچنین سرهنگ علیزاده به بیان دستاوردهای انقلاب و شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری پرداختند.
در پایان مراسم ضمن از پاسداران حاضر در جلسه با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه با آرمان های شهدا بیعت کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.