تصویر
جشن یلدا به همت توانخواهان بهزیستی نظرآباد برگزار شد
03 دی 1402 - 9:41
0
جشن یلدا ویژه معلولین با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر نظرآباد در محل فرهنگسرای هنر برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جشن یلدا ویژه معلولین با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر در محل فرهنگسرای هنر برگزار شد.

توانخواهان بهزیستی در فضایی گرم و صمیمانه با اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با حافظ خوانی، شاهنامه خوانی ، دکلمه ، مسابقه مشاعره ، و .
.
.
آیین باستانی شب یلدا را گرامی داشتند .
ریس اداره بهزیستی عنوان کرد هدف از برگزاری این مراسم ترویج فعالیت های مشارکتی و حضور هرچه بیشتر توانخواهان در اجتماع و همچنین ایجاد نشاط برای جامعه هدف است.
در ادامه شورجه رییس بهزیستی از جامعه عزیز توانخواهان که با مشارکت فعال درعرصه های مختلف مذهبی ، هنری و اجتماعی زمینه ساز ایجاد تحول دروضعیت فردی و اجتماعی و محیط زندگیشان و درنهایت توانمند سازی خواهند بود، تشکر نمود.
گفتنی است درپایان نیز ضمن ازکلیه مسئولینی که یاریگر جامعه هدف بهزیستی در ابعاد مختلف هستند ، ازگروههای هنری هوران (اجرای دف ) و چله خوانی محفل ادبی سیمرغ و توانخواهان هنرمند که به صورت افتخاری دربرنامه اجرا داشتند با اهداء لوح و هدیه به رسم ادب تقدیر شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.