تصویر
جلسه بررسی ، احصا و پیگیری مشکلات قطعی آب در شهرک ابریشم برگزار شد
02 مرداد 1401 - 8:53
3
جلسه بررسي ، احصا و پيگيري مشكلات قطعي آب در شهرك ابريشم با حضور نمايندگان مديران مجتمع ها ، مدير بهره برداري آبفای شهري و مسول حوادث آبفاي شهرستان چهارباغ در دفتر مديريت ناحيه ٣ شهرداری چهارباغ (ابريشم) برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه بررسی ، احصا و پیگیری مشکلات قطعی آب در شهرک ابریشم با حضور نمایندگان مدیران مجتمع ها ، مدیر بهره برداری آبفای شهری و مسول حوادث آبفای شهرستان در دفتر مدیریت ناحیه ٣ شهرداری چهارباغ (ابریشم) برگزار شد.

در این جلسه که با دعوت مدیریت ناحیه ابریشم انجام شد از پیگیری های فرماندار، رییس شورای اسلامی شهر،سرپرست شهرداری و رییس اداره آبفا در خصوص مدیریت مشکلات قطعی طولانی مدت آب در شهرک ابریشم به مردم گزارش کاملی ارائه شد.
در پایان جلسه مقرر شد با تدابیری که از طرف مدیریت آبفای شهری در خصوص مدیریت منابع اب صورت می گیرد از یک سو و افزایش منبع ذخیره آب از طرف مدیران بلوکها در مجتمع هایی که منبع ذخیره آن ها متناسب با شاخص های مصرفی و تعداد نفرات یکسان نیست، از سوی دیگر ، به انضمام همکاری و هم افزایی اداره برق شهرستان در قطعی برق و خاموشی پمپ چاه های تامین آب شرب شهری با مدت زمان کمتری صورت پذیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.