تصویر
جلسه بررسی آیین‌نامه بند (و) تبصره (۹) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در استان البرز برگزار شد
20 دی 1402 - 15:11
2
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در جلسه بند (و) تبصره (۹) قانون بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: باید نگاهی جهادی و انقلابی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در جلسه بند (و) تبصره (۹) قانون بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: باید نگاهی جهادی و انقلابی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

جلسه بررسی آیین‌نامه بند (و) تبصره (۹) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ با حضور توحید شیرزاد حاجی‌بابا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، جلیل پیران سرپرست اداره کل امور و دارایی و جمعی از ذیحسابان و معاونین ذیحساب دستگاه‌های اجرایی استان البرز در محل سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز برگزار شد.
سلیمان رستمیان در این جلسه به آیین‌نامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم تخصیص اعتبار لازم دستگاه‌های اجرایی در بودجه سنواتی خود برای انجام وظایف مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: بر اساس آیین‌نامه، دستگاه‌ها مکلف‌اند در بودجه سنواتی خود اعتبار لازم را برای انجام وظایف مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌بینی و مطابق بند (و) تبصره (۹) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ یک درصد از بودجه هزینه‌ای خود را به این امر اختصاص دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: آئین‌نامۀ اجرایی این قانون به همهٔ دستگاه‌های اداری استان ابلاغ‌شده است و همه مکلف به اجرای آن هستند.
دستگاه‌هایی که خدایی ناکرده در این زمینه کوتاهی کنند به دستگاه‌های نظارتی معرفی خواهند شد.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک ضرورت برشمرد و تصریح کرد: باید نگاهی جهادی و انقلابی در این زمینه داشته باشیم، برای حفظ نظام و انقلاب باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.
رستمیان تأکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه دینی و انقلابی است که باید فراتر از وظایف اداری دنبال شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.