تصویر
جلسه بررسی تعرفه عوارض سال ۱۴۰۱  شهرداری گلسار
08 دی 1401 - 9:22
6
جلسه بررسی تعرفه عوارض سال ۱۴۰۱ در راستای بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ با حضور رضا کیاروستا رئیس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون حقوقی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ، مهندس فریدونی معاونت اداری مالی شهرداری و سایر مسئولین ذیربط در شهرداری گلسار برگزار گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه بررسی تعرفه عوارض سال ۱۴۰۱ در راستای بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ با حضور رضا کیاروستا رئیس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون حقوقی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ، مهندس فریدونی معاونت اداری مالی شهرداری و سایر مسئولین ذیربط در شهرداری برگزار گردید .

در ابتدای جلسه کیاروستا رئیس شورا و رئیس کمیسیون حقوقی و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) در سخنانی بیان داشت با توجه به اینکه تعرفه عوارض بهای خدمات شهری مطابق تبصره یک ماده قانون تجمیع عوارض قبل از بهمن ماه جهت بررسی به شورای اسلامی ارسال می گردد لازم است تعرفه عوارض سال ۱۴۰۱ با توجه به وضعیت شهروندان در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مورد بازبینی قرار گیرد .
وی همچنین خواستار تسریع در ارسال بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ جهت بررسی در صحن شورای اسلامی و کمیسیون مربوطه گردید .
در ادامه مهندس فریدونی معاونت اداری مالی شهرداری در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ در پایان آبان ماه سال جاری محقق گردیده است تلاش ما بر این است تا با همکاری سایر واحدها بودجه پیشنهادی به طور جامع و کامل به شورای اسلامی شهر در مدت زمان معلوم شده ارسال گردد .
در پایان حاضرین در خصوص تعرفه عوارض سال ۱۴۰۱ و پیش بینی جهت بودجه سال ۱۴۰۲ به تبادل نظر پرداختند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.