تصویر
جلسه توجیهی برگزاری طرح دادرس در نواحی ۳ گانه آموزش و پرورش شهرستان کرج
16 آبان 1402 - 11:21
0
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج از برگزاری جلسه توجیهی مدیران و مجریان طرح دادرس در آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح دادرس در مدارس این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان از برگزاری جلسه توجیهی مدیران و مجریان طرح دادرس در آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح دادرس در مدارس این شهرستان خبر داد.

بهجت آبادی با حضور در مناطق یک، ۳ و ۴ آموزش و پرورش به همراه مسئولین جوانان و آموزش این جمعیت، ضمن تشریح روند برگزاری طرح دادرس گفت: مطابق دستورالعمل در هر دوره دادرس ۳۰ نفر از دانش آموزان در مدارس متوسطه اول می‌بایست آموزش های امدادی را طبق سرفصل های اعلامی آموزش ببینند و مدیران مدارس با ارسال مشخصات اعضاء، تیم دادرس مدارس را معرفی نمایند.

وی تصریح کرد: ایجاد "گروه‌ دادرس" در بستر برنامه شاد و تشکیل کانون دانش آموزی از دیگر اقداماتی است که جهت آغاز دوره می‌بایست از طریق مدارس انجام گردد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج افزود: دوره‌های مجازی طرح دادرس با انجام موارد مذکور توسط مدارس از ۱۵ آبان آغاز شده و دوره‌ های حضوری از ابتدای آذرماه در سطح مدارس نواحی ۱،۳،۴ آغاز می‌شود.
گفتنی است در پایان این جلسات از مدیران و مربیان کلیه مدارس نواحی آموزش و پرورش شهرستان و همچنین مدیران و دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه کسب کننده رتبه اول شهرستانی در هر ناحیه با اهداء لوح قدردانی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.