جلسه جمع بندی نظرات مشورتی تعیین مزد سال ۱۴۰۲ در استان البرز برگزار شد
  • اسفند ۱۳, ۱۴۰۱ ساعت: 17:52
  • شناسه : 471226
    3
    جلسه جمع بندی نظرات مشورتی تعیین مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ در استان البرز به ریاست مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان تشکل‌های کارگری، کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی و نمایندگان دولت، در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جلسه جمع بندی نظرات مشورتی تعیین مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ در استان البرز به ریاست مدیرکل تعاون کار و رفاه ، نمایندگان تشکل‌های کارگری، کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی و نمایندگان دولت، در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز برگزار شد.

    به منظور اتخاذ تصمیمات مزدی و آگاهی از شرایط و عوامل موثر بر روند تولید و جامعه کارگری و کارفرمایی و به منظور جلب نظرات و پیشنهادات مشورتی نمایندگان دولت و شرکت های اجتماعی در تعیین عادلانه و منصفانه حداقل مزد در سال ۱۴۰۲ جلسه تعیین مزد برگزار و نمایندگان تشکل های کارگری استان و همچنین نمایندگان کانون انجمن های صنفی کارفرمایی و نمایندگان ادارات کل صنعت معدن تجارت، اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه حاضر و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
    مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به لزوم برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی نسبت به بررسی ابعاد تعیین حداقل مزد در سال ۱۴۰۲ گفت: تلاش نمایندگان دولت و شرکای اجتماعی در جمع بندی نظرات مشورتی و پیشنهادی در تعیین عادلانه و منصفانه حداقل مزد در سال بعد با لحاظ نمودن شاخص تورم استان و در قبال معیشت خانواده کارگری صورت خواهد پذیرفت و در این جلسه ابعاد مختلف اثر گذار بر موضوع کار و تولید و بهای تمام شده خدمت و همچنین شاخص هزینه های خانوار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
    عبدالله دارایی در ادامه گفت: موضوع بهره وری و پاداش ناشی از بهره وری تولید واحد‌های تولیدی نیز باید با مساعدت کارفرمایان محترم در پایان دوره پرداخت شود، ضمن اینکه حمایت های لازم از جریان کارفرمایی را دنبال می‌کنیم ، پیگیری خود را بر محور پرداخت های قانونی و حمایت از کارگران قرار دهیم.
    در این جلسه هر یک از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی به صورت مفصل به بیان دیدگاه ها و شاخص های و تولیدی و همچنین پیشنهادات خود در خصوص تعیین حداقل حقوق مزد سال ۱۴۰۲ جهت ارسال به مرکز تهران پرداختند.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر