تصویر
جلسه راهبردی و هم افزایی انجمن روابط عمومی استان البرز برگزار شد
01 شهریور 1401 - 8:48
4
جلسه راهبردی و هم افزایی انجمن روابط عمومی استان البرز در شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با حضور اعضا شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی استان البرز و مدیرعامل این شرکت در جهت توسعه همکاری های فی مابین در حوزه روابط عمومی ، ارتباطات و رسانه برگزار گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه راهبردی و هم افزایی انجمن روابط عمومی استان البرز در شرکت عمران با حضور اعضا شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی استان البرز و مدیرعامل این شرکت در جهت توسعه همکاری های فی مابین در حوزه روابط عمومی ، ارتباطات و رسانه برگزار گردید .

محمدرضاجهانشاهلو، ریاست انجمن روابط عمومی استان البرز ، با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت ، مطالبی را در خصوص وظایف انجمن روابط عمومی در استان البرز ارائه نمودند.
سپس افخمی ، در زمینه فعالیت های انجمن از ابتدای تاسیس تاکنون را و همچنین فعالیت هایی که انجمن می تواند در حوزه روابط عمومی ارتباطات و رسانه ایفای نقش نماید گزارشی را ارائه نمود .
سپس مهندس عباس قنبری ، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ، با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت اقدامات به عمل آمده در حوزه ساخت و ساز و همچنین توسعه شهر جدید هشتگرد ، مطالبی را ارائه نموده و خواستار حمایت و توسعه فعالیت های انجمن به منظور معرفی این شرکت در سطح استان و کشور شدند .
وی افزود ، شهر جدید هشتگرد ، در غرب استان البرز واقع شده و از ظرفیت خوبی در جهت پذیرش اسکان شهروندان و ساخت و ساز در حوزه مسکن مهر برخوردار است .
این شهر جدید علاوه بر تسهیلات و فضاهای فیزیکی مناسب جهت زندگی از طریق مترو دسترسی ساکنین را به شهرستان و استان تهران را فراهم آورده است .
در ادامه این نشست راهبردی ، سایر اعضای انجمن مطالبی را در خصوص حوزه کمیته ها و فعالیت های تحت نظارت خود در انجمن به اطلاع مدیرعامل شهر جدید هشتگرد ارائه نمودند .
در این دیدار همچنین محمد جواد حصاری مدیر روابط عمومی شهر جدید هشتگرد با ارایه گزارشی از نمای بصری و آمار اقدامات و عملکرد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در خصوص تفاهم نامه همکاری فی مابین اعلام آمادگی نمودند.
در خاتمه این گردهمایی ، توسط ریاست انجمن لوح ی به منظور قدردانی از حمایت های مدیرعامل شهر جدید هشتگرد در زمینه فعالیت های روابط عمومی ، ارتباطات و رسانه به ایشان تقدیم گردید .
در این جلسه همچنین اعضای محترم آقایان : علی منصور زارع ، داوود داوودی ، احمد عباسی ، علیرضا لرستانی علی علی اکبری ، علیرضا پیغمبر دوست ، سیروس خوش سیما ، داوود علیزاده و خانم روناک قاضی زاده حضور داشتند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.