تصویر
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان چهارباغ
12 آبان 1401 - 8:07
3
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار، معاون ایشان و سایر اعضا مورخ چهارشنبه ۱۱ آبان ماه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار، معاون ایشان و سایر اعضا مورخ چهارشنبه ۱۱ آبان ماه برگزار شد.

در این جلسه فرماندار گفت: نظارت بر وضعیت موجود اقلام اساسی مورد نیاز مردم از جمله گوشت، مرغ، برنج، شکر و .
.
.
در بازار ضرورت دارد و همجنین پایش نحوه توزیع عادلانه بین جامعه هدف نیز همزمان صورت پذیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ در ادامه بیان داشت: تعداد بازرسی های میدانی در سطح نقاط مختلف شهرستان بحمدالله خوب بوده و این رویه برای اثبات بازار و نحوه خدمت رسانی به مردم در این زمینه ادامه داشته باشد.
این مسئول همچنین تصریح کرد: داشتن آمار دقیق سرانه تولید، توزیع و مصرف اقلام مورد نیاز در بین خانوارها موجب برنامه ریزی مطلوب تر خواهد شد و دستگاه های مرتبط به این حوزه توجه کامل داشته باشند.
وی در انتها خاطرنشان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای تولیدی اقلام خوراکی و مصرفی در اولویت است و همه روسای دستگاه های مرتبط موظف هستند در حوزه اهتمام و حمایت لازم را برای رونق تولید داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.