تصویر
جلسه ستاد توسعه گلخانه های شهرستان ساوجبلاغ
06 شهریور 1402 - 16:30
3
چهارمین جلسه ستاد توسعه گلخانه های شهرستان ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندار محترم و مدیران دستگاههای مرتبط برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

چهارمین جلسه ستاد توسعه گلخانه های شهرستان ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندار محترم و مدیران دستگاههای مرتبط برگزار شد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ دراین جلسه بر حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاری بویژه در بخش‌ کشت های گلخانه‌ای تأکید کرد و گفت: گلخانه دار و سرمایه‌گذار در جهت تولید وایجاد اشتغال، نباید با هیچ مانعی مواجه شود و ما مدیران شهرستان وظیفه داریم برای تسهیل در امور سرمایه‌گذاری، موانع ومقررات زائد و دست و پاگیر را بزداییم.
وی افزود: سرمایه‌گذاران نقش فرماندهان در جنگ را دارند که بایستی در همه جوانب مورد حمایت قرار گیرند.
دکتر البرزی در پایان بر تأمین آب و برق شهرک گلخانه‌ای در مهستان تأکید کرد.
مدیر جهاد شهرستان هم طی گزارشی در این خصوص گفت: در این شهرستان، ۲۶۰ واحد گلخانه‌ای فعال وجود دارد و برای فعالیت ۷۶ واحد در ۵۴ هکتار، در حال صدور پروانه است و ۲۴ واحد گلخانه جدید هم در ۵۷/۵ هکتار در حال احداث می باشد.
وی افزود: اگر چه با استاندار ها فاصله زیادی است ولی نهایت تلاش خودمان را بصورت ترویجی وآموزشی بکار بسته ایم تا به سمت کشت های گلخانه‌ای پیش رویم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.