تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور شهرستان چهارباغ برگزار شد
17 آبان 1402 - 16:44
2
جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور شهرستان با حضور جعفری اسکندرلو فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دربانی امام جمعه محترم، چگینی معاون فرماندار، اعضای محترم شورای تامین، مسئول امور فرهنگی و اجتماعی فرمانداری، شهردار و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری چهارباغ، رئیس اداره صمت شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی،رئیس حوزه علمیه، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده بخشداران، نماینده آموزش و پرورش شهرستان چهارباغ و ساوجبلاغ و رئیس هلال احمر شهرستان چهارباغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور شهرستان با حضور جعفری اسکندرلو فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دربانی امام جمعه محترم، چگینی معاون فرماندار، اعضای محترم شورای تامین، مسئول امور و فرمانداری، شهردار و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ، رئیس اداره صمت شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی،رئیس حوزه علمیه، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده بخشداران، نماینده آموزش و پرورش شهرستان چهارباغ و ساوجبلاغ و رئیس هلال احمر شهرستان چهارباغ برگزار شد.

امام جمعه محترم شهرستان در ابتدای جلسه ضمن تشکر از همه مسئولین جهت برگزاری جلسه برای اعزام دانش آموزان عزیز به این مسیر معنوی اظهار داشت: مراسم و برنامه راهیان نور یک استراتژی است و مطمئنا بازدهی و برکات فراوانی دارد و ویژگی مهم آن لطف و نگاه شهدا از زمان دعوت تا پایان این همایش بزرگ با حفظ پیشینه و تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و یاد حماسه آفرینی رزمندگان و ایثارگران و جانبازان و شهدای گرانقدر است.
ایشان همچنین خاطرنشان کرد: در برهه کنونی ما بعنوان وارثان شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا این فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده نیز منتقل شود.
فرماندار شهرستان چهارباغ نیز در این جلسه با بیان اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هرچه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان نور کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد اظهار داشت: حضور در سرزمین‌های نور و مناطق جنگی تداعی کننده میثاق با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهیدان والامقام است و بر همین اساس برنامه ریزی و هماهنگی لازم در بین مسئولین برای جذب و ثبت نام تا اعزام کاروان با جدیت و تمام توان میبایست صورت پذیرد.
ایشان در ادامه افزود: با توجه به اینکه این اردوها و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب تأثیر بسزایی در روحیه جوانان دارد، باید تلاش شود این مسیر معنوی و فرهنگی از سوی همه مسئولان و متولیان تداوم یافته و تقویت شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان همچنین خاطر نشان کرد: اعزام حدود ۲٠٠ دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور نظیر معراج شهداء گمنام ، شلمچه ، یادمان عملیات بیت المقدس ، هویزه و منطقه عملیات فتح المبین با تدابیر لازم انجام خواهد شد که این اتفاق مهم معنوی در گام اول در قالب گروه خواهران و سپس برادران صورت میگیرد.
شایان ذکر است در پایان مقرر شد طی مصوبات جلسه کمیته های تخصصی در بخش های فنی اعزام تشکیل و مقدمات و تدارکات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم معنوی با حمایت تمامی دستگاههای شهرستان انجام پذیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.