تصویر
جلسه شورای اداری، اداره کل ثبت احوال استان البرز در فرمانداری طالقان برگزار شد
30 مرداد 1402 - 12:33
2
جلسه شورای اداری اداره کل ثبت احوال به ریاست مهندس علی مهدوی نماینده عالی دولت در شهرستان طالقان و با حضور مهندس محمدی مدیر کل، جمعی از معاونین اداره کل، اداره حراست و روسای ادارت ثبت احوال شهرستانهای سطح استان در سالن اجتماعات آیت اله طالقانی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای اداری اداره کل ثبت احوال به ریاست مهندس علی مهدوی نماینده عالی دولت در و با حضور مهندس محمدی مدیر کل، جمعی از معاونین اداره کل، اداره حراست و روسای ادارت ثبت احوال شهرستانهای سطح استان در سالن اجتماعات آیت اله طالقانی برگزار شد.

سلیمانی رئیس اداره ثبت احوال طالقان ضمن خیر مقدم به گزارشی از اقدامات و عملکرد ۵ ماهه پرداخت و افزود :در شهرستان وقایع حیاتی ولادت و وفات در مهلت قانونی به ثبت می رسد.
مهندس مهدوی نیز در این جلسه به سکونت محور بودن خدمات اشاره کرد و گفت : ثبت احوال علاوه بر وظایف چهارگانه تولد، وفات، ازدواج و طلاق، سکونت محوری را نیز جزء سیاست های کاری اداره ثبت احوال بیان کردند.
مدیر کل ثبت احوال استان نیز در این جلسه گفت : سازمان ثبت احوال با بهره گیری از تکنولوژی های برتر دنیا از خدمات سنتی عبور کرده به طوری که هم اکنون از آن به عنوان ثبت احوال نوین نام می برند که کلید ورود به دولت الکترونیک تلقی می گردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.