تصویر
جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان چهاریاغ برگزار شد
24 بهمن 1401 - 8:34
3
جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار و با حضور مشاورین ایشان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار و با حضور مشاورین ایشان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مهندس جعفری با از حضور حماسی و غرورآفرین مردم بابصیرت و ولایتمدار در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه، از زحمات و تلاش مجموعه فرمانداری و نیز روسای دستگاه های اجرایی، اداری، نظامی و انتظامی و همه دست اندکاران برنامه های دهه مبارک فجر قدردانی نمود.
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین تصریح کرد: وقت شناسی، حضور موثر، برنامه محوری و پیگیری مصوبات جلسات از ویژگی های مطلوب پرسنل فرمانداری و کارمندان دستگاه های دیگر است و در این زمینه باید تلاش فراوان نمود تا بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهیم و چهارباغ را به شکوفایی و رشد برسانیم.
این مسئول در ادامه خاطرنشان نمود: تکریم و حفظ شان مردم و نیز احترام به معتمدین، ریش سفیدان، ارتباط مناسب با جوانان و نوجوانان و استفاده از ظرفیت نخبگان در دستور کار باشد و همه بابد بدانیم که با حضور و پشتبانی مردم است که می توان به توسعه دست پیدا کرد.
فرماندار چهارباغ با اشاره به حضور مردم در برنامه های دهه مبارک فجر و نیز کمک رسانی مطلوب به زلزله زدگان خوی از حمایت ها و دلسوزی امام جمعه محترم تشکر نموده و یادآور شد: برای مردم خوب چهارباغ باید تلاش شبانه روزی و جهادی داشته باشیم و اطلاع رسانی مناسب و جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در شهرستان با جدیت پیگیری شود.

مهندس جعفری در انتها با تاکید بر برنامه ریزی های موضوعی و موضعی در حوزه های مختلف بیان داشت: واحدهای مختلف فرمانداری و نیز مشاورین محترم برنامه های لازم برای اعیاد شعبانیه، روز چهارباغ، هفته جوان، استقبال از بهار،چهارشنبه آخر سال و .
.
.
را حتما مدنظر قرار داده و در اسرع وقت پیشنهادات خود را ارائه دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.