روند اداری رسیدگی و پیگیری ارائه خدمات به ارباب رجوع و شهروندان شهرجدید هشتگرد توسط شرکت عمران در حداقل زمان ممکن صورت خواهد گرفت.
جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت عمران با حضور سرپرست و اعضای هیئت مدیره این شرکت به منظور بررسی میدانی ستادی نحوه ارائه خدمات و برنامه ریزی در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات برگزار شد.
در این جلسه بر هم اندیشی و استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود جهت رفع مشکلات، ارتقای رضایت شهروندان از محیط شهر و خدمات ارائه شده تاکید شد.
روشنایی معابر ، انشعابات مسکن مهر ، بهسازی معابر اصلی و فرعی جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان ، دسترسی آسان شهروندان به خدمات، تکمیل پروژه های روبنایی طبق برنامه زمانبندی ، نهضت ملی ، درآمد شرکت و تعیین تکلیف پروژه های سنواتی از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید