تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

جلسه قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان چهارباغ
02 آذر 1401 - 15:38
1
جلسه قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار، سرهنگ حسنیان فرماندهی سپاه شهرستان، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان و معاون فرماندار برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار، سرهنگ حسنیان فرماندهی سپاه شهرستان، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان و معاون فرماندار برگزار شد.

در این نشست، فرماندار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: سپاه و بسیج ظرفیت و پتاتسیل بالایی برای توسعه و آبادانی بوده و مجموعه شهرستان همراهی و تعامل لازم را برای تشکیل قرارگاه بسیج سازندگی و ارائه خدمات مناسب و مطلوب خواهد شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ خاطرنشان کرد: بسیج یک نهاد مردم پایه بوده و از بدو شروع انقلاب اسلامی تاسیس شده و امروز خدمات مناسبی در حوزه عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی را ارائه می کند.
این مسئول افزود: شناسایی ظرفیت ها و نقاط قوت برای برنامه ریزی توسعه آتی و نیز احصا مشکلات و ضعف ها برای محرومیت زدایی در نقاط شهری و روستایی راهبرد قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان خواهد بود.
مهندس جعفری تصریح کرد: حفظ شبکه بزرگ گروه های جهادی و سرمایه اجتماعی موجود در آن یک اصل بوده و بر اساس منویات رهبری در حوزه جهاد تبیین باید اطلاع رسانی دقیق و مناسب از اقدامات همه نهادها به ویژه در شهرستان ها ارائه شود تا مردم از امور مطلع باشند.
فرماندار چهارباغ همچنین گفت: ایجاد قرارگاه پهنه ای در شهرستان به عنوان مرکز عمل کننده در حوزه اجرایی و نیز فعال کردن گروه های جهادی محلات و بومی سازی برنامه ها، جهاد اشتغالزایی و ساماندهی و بهسازی معابر روستایی از موارد مهمی است که در جلسات بعدی بررسی و عملیاتی خواهد شد.
a

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.