تصویر
جلسه مجمع خیرین ازدواج شهرستان چهارباغ
06 خرداد 1402 - 15:43
1
جلسه مجمع خیرین ازدواج شهرستان چهارباغ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم و به ریاست مهندس جعفری فرماندار، سرهنگ حسنیان فرماندهی سپاه، مهندس شاکر معاون فرماندار، روسای ادارات ورزش و جوانان، کمیته امداد و همچنین مشاور جوان فرماندار و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین ازدواج شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


جلسه مجمع خیرین ازدواج شهرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم و به ریاست مهندس جعفری فرماندار، سرهنگ حسنیان فرماندهی سپاه، مهندس شاکر معاون فرماندار، روسای ادارات ورزش و جوانان، کمیته امداد و همچنین مشاور جوان فرماندار و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین ازدواج شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم با ابراز خرسندی از ثبت رسمی و قانونی این جمع گفت: ایام دیقعده و ذی حجه فرصت بسیار مناسبی برای تامین جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج زوجین جوان نیازمند که جامعه هدف ما هستند، می باشد.
در ادامه مهندس جعفری فرماندار شهرستان ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره انجمن خیرین ازدواج بر لزوم کار زیربنایی و شناسایی دقیق جامعه خیرین و نیز جامعه هدف تاکید نموده و افزود: ظرفیت موجود در چهارباغ بسیار بالا بوده و باید این امر خداپسندانه را به بهترین نحو انجام دهیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان یادآور شد: انتخاب آگاهانه و ارائه مشاوره پیش از ازدواج و همچنین ترویج ازدواج آسان، بهنگام و مناسب نیز در کنار دیگر امور مورد توجه بوده و در این میان برای راستی آزمایی جامعه هدف و ایجاد عدالت و توازن باید از ظرفیت سپاه، بسیج، کمیته امداد و معتمدین استفاده نماییم.
در این جلسه جناب سرهنگ حسنیان نیز به نقش نیروهای بسیج و سپاه برای اطلاع رسانی و ارائه خدمات مناسب تر اشاره کرد.
شایان ذکر است مجمع خیرین ازدواج شهرستان چهارباغ مورخ ۱۶ فروردین ماه با عضویت تعدادی از خیرین شهرستان به صورت رسمی ثبت قانونی شده و فعالیت خود را آغاز نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.