تصویر
جلسه مرمت و بهسازی گلزار شهدای امام‌زاده طاهر (ع) در کرج
01 بهمن 1402 - 13:45
شناسه : 733675
3
جلسه مرمت و بهسازی گلزار شهدای امام‌زاده طاهر (ع) کرج با حضور مدیرکل و معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، تولیت امام‌زاده طاهر (ع) و دیگر مسئولین برگزار و هم‌اندیشی لازم در خصوص بهسازی گلزار شهدا صورت گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه مرمت و بهسازی گلزار شهدای امام‌زاده طاهر (ع) با حضور مدیرکل و معاون تعاون و امور ، تولیت امام‌زاده طاهر (ع) و دیگر مسئولین برگزار و هم‌اندیشی لازم در خصوص بهسازی گلزار شهدا صورت گفت.

به گزارش «ایثار» استان البرز، سلیمان رستمیان در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، گفت: گلزارهای شهدا زیارتگاه عاشقان ایثار و شهادت و خاستگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که کارکرد و تبلیغی برای نسل جوان دارد.
وی افزود: باید نسبت به بهسازی گلزارهای شهدا مطابق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: نسل جوان باید با حضور در گلزارهای شهدا با روش و منش شهدا آشنا شده و در مسیر شهدا قرار گیرند.

رستمیان در پایان تعامل و مشارکت سازنده دستگاه‌ها در ساماندهی گلزار شهدا را یک تکلیف دانست و تأکید کرد: همه ما مدیون رشادت و پایمردی شهدا هستیم و هرچه در این راستا گام برداشته شود باز هم کم است.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.