تصویر
جلسه معارفه اعضای مجمع جوانان شهرستان ساوجبلاغ
26 تیر 1402 - 16:25
شناسه : 597276
2
جلسه معارفه اعضای مجمع جوانان شهرستان ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ، معاون سیاسی-امنیتی واجتماعی فرمانداری، مشاور جوان فرمانداری و اعضای مجمع در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.


جلسه معارفه اعضای مجمع جوانان شهرستان ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ، معاون -امنیتی و فرمانداری، مشاور جوان فرمانداری و اعضای مجمع در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در این جلسه با تأکید بر شکوفا کردن استعدادهای جوانان، گفت: مدیران و خدمتگزاران بایستی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه جوانان را شناسایی و با مطالعه و برنامه ریزی، به بالفعل و شکوفا شدن آن کمک نمایند.
دکتر البرزی افزود: جوانان ما دارای انرژی‌های فشرده‌ای هستند و باید برایشان فضایی مناسب ایجاد کنیم تا جوانان فرصت عرض اندام و عرضه توانایی‌های خودشان را داشته باشند که این هدف را توانستیم تا حدودی با برگزاری جشنواره جوان برتر در این شهرستان محقق نماییم.

وی تصریح کرد: باورمان به حوزه جوانان، باوری قلبی است و استفاده از ظرفیت آنان باوری عینی است و جوانان می توانند با تشکیل اتاق فکر در حوزه های مختلف کمک کار مدیران شهرستان باشند.
دکترالبرزی در پایان بر امیدآفرینی برای مردم تأکید کرد و گفت: هرکسی که به نظام و ولایت اعتقاد دارد، باید در مسیر جهاد تبیین گام بردارد و برای مردم امید آفرینی کند.
در پایان این نشست، احکام ۱۷ نفر از اعضای مجمع جوانان شهرستان ساوجبلاغ توسط دکترالبرزی به آنان اعطا شد

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.