تصویر
جلسه معارفه و آشنایی با دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد
27 بهمن 1401 - 8:55
3
جلسه معارفه و آشنایی با دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور جمعی از معاونین ، مدیران و کارشناسان دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در سالن فارابی ستاد دانشگاه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه معارفه و آشنایی با دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور جمعی از معاونین ، مدیران و کارشناسان دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در سالن فارابی ستاد دانشگاه برگزار شد.

دکتر طاهری نیا، مدیر امور شاهد و ایثارگر د ورود دانشجویان را به عرصه علم و دانش تبریک گفت و با بیان آمار دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه، وظایف امور شاهد و ایثارگر را تشرح کرد.
در ادامه دکتر نوری سپهر، رئیس حوزه ریاست دانشگاه با اشاره به زمان جنگ و سختیها و تحریم ها و کارشکنی های دشمنان اظهار داشت در آن زمان که مرزهای کشور توسط بیگانگان و دشمنان مورد حمله قرار گرفته بود این عزیزان رزمنده بودند که به فرمان امام لبیک گفتند و در این راه تعدادی جانباز، عده ای اسیر و تعدادی هم به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
ما قدردان خانواده های آنها هستیم که با صبوری پای آرمانهای انقلاب و جمهوری اسلامی ایستادند.
دکتر شهروز یزدانی، معاون آموزشی بخش های مختلف دانشکده های علوم پزشکی و امکانات آموزشی را تشریح کرد و از دانشجویان خواستند در جشنواره های علمی و المپیادهای کشوری شرکت فعال داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین مقصودی، معاون دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: من وهمکارانم پذیرا، شنونده و پاسخگوی دانشجویان در دفتر نهاد هستیم و دانشجویان دفتر نهاد را به عنوان مامن امنی بدانند دکتر محمدیان مدیر اداره آموزش بنیاد شهید در خصوص قوانین و آیین نامه ها و تسهیلاتی که بنیاد شهید وامور ایثارگران به دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه می دهد و همچنین ماده ۶۶ قانون جامع ایثارگران توضیحاتی ارائه کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.