جلسه ناظرین رصد اشتغال استان البرز با حضور مدیرکل و معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و گروه های ناظرین با همکاری مدیران دفاتر مشاوره ، کارآفرینی و اشتغال استان برگزار شد
مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان البرز، این جلسه به منظور اجرای نظارت های لازم در خصوص رصد اشتغال استان به منظور استفاده از دفاتر مشاوره، کارآفرینی و اشتغال استان و با هدف نظارت های تخصصی و مورد به مورد اشتغال ثبت شده در سامانه ملی ثبت اشتغال، برگزار شد و با توجه به ابلاغ مکاتبه شماره ۲۴۹۴۷۹ مورخ چهارم بهمن ماه و عملکرد دفاتر دفاتر مشاوره، کارآفرینی و اشتغال تا روز جاری گفت: با توجه به برخی الزامات ابلاغی در جدیت نظارت اشتغال ثبت شده در سامانه ملی ثبت اشتغال توسط دفاتر، انتظار دارم بصورت شبانه روزی ماموریت محوله با کیفیت موردانتظار انجام و صورت پذیرد.
عبدالله دارایی در ادامه گفت: ارائه گزارش بصورت روزانه، تسریع در اجرای بازدیدها و همچنین بر استفاده از تمامی ظرفیتهای از سوی دفاتر مشاوره برای انجام تعداد بازدیدهای بیشتر تاکید شده است و عملکرد فعلی منطبق با ظرفیت موجود استان نیست و پایان هر روز گزارش های اقدامات صورت گرفته باید به سمع و نظر اینجانب برسد تا ظرف مدت زمان تعیین شده ماموریت ابلاغی استان انجام شود.
در این جلسه ابراهیم شادمهر معاون اشتغال و کارآفرینی نیز ورود جدی مدیران مراکز و افزایش تعداد بازدیدها و تسهیل روند نظارت و بازدیدها اعم از تماس تلفنی اولیه و به تبع آن نظارت میدانی اشاره کردند و مدیران مراکز مشاوره، کارآفرینی و اشتغال استان نیز به برخی از اشکالات از قبیل ثبت موقعیت مکانی در نرم افزار سانار، عدم کارکرد سامانه در برخی موارد در حین نظارت، عدم کفاف حق الزحمه مورد پیش بینی برای انجام تمام فرآیند اشاره داشتند.
در این جلسه مقرر شد دفاتر مشاوره ضمن تمرکز جدی بر موضوع نظارت ها و صحت سنجی، روزانه آمار عملکرد را به این اداره اعلام کنند و جلسات مستمر در خصوص نظارت بر طرح های قابل نظارت، با مشارکت موثر دفاتر مشاوره انجام شود.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید