تصویر
جلسه هماهنگی برگزاری اعتکاف و گرامیداشت ایام الله دهه فجر در ساوجبلاغ
02 بهمن 1402 - 9:18
شناسه : 734368
2
همزمان، اولین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

همزمان، اولین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه نظرات و پیشنهادهای حاضران، با گرامیداشت فرارسیدن اعیاد ماه رجب المرجب و ماه باشکوه بهمن، گفت: فردا در یک روز تاریخی برای شهرستان ساوجبلاغ، شاهد کتابت آیات قرآن کریم توسط تعداد کثیری از دانش آموزان شهرستان در محل مصلی خواهیم بود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، از تکریم دانش آموزان حاضر در این مراسم خبر داد و افزود: در پایان مراسم نورانی اعتکاف، در مساجد حضور خواهیم یافت و با معتکفین گرانقدر دیدار و از آنان تکریم خواهد شد.
دکترالبرزی در بخش دیگری از سخنان خود، از تشکیل ستادهای دستگاهی و صنفی برای برنامه ریزی برنامه مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: ستادهای کوچک دستگاهی و صنفی در روزهای آینده شکل خواهد گرفت و باید ضمن برنامه ریزی و ارائه برنامه، به ستاد شهرستانی گزارش دهند.
وی افزود: کمیته های کارگری، صنایع، ایثارگران و رزمندگان، تبلیغات و تشریفات، برگزاری راهپیمایی و زیباسازی از مهمترین کمیته های ستاد شهرستان هستند که بایستی جلسات خود را برگزار و برنامه هایشان را ارائه نمایند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.