تصویر
جلسه هماهنگی بزرگداشت روز زن و تکریم مقام مادر
19 دی 1401 - 13:51
4
طی جلسه ای به ریاست دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و با حضور ادارات مرتبط، در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسمات شهرستانی گرامیداشت روز زن و تکریم مقام مادر هماهنگی و تبادل نظر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

طی جلسه ای به ریاست دکتر البرزی و با حضور ادارات مرتبط، در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسمات شهرستانی گرامیداشت روز زن و تکریم مقام مادر هماهنگی و تبادل نظر شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این جلسه، خواستار اجرای برنامه های شاد ، مفرح، متنوع و در خور شأن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای گرامیداشت و تکریم مقام زنان و مادران در شهرستان ساوجبلاغ شد و گفت: در ایام شادی اهل بیت علیه السلام، شیعیان نیز شاد هستند و این شادی ها بایستی با آذین بندی اماکن و محلات شهرها و روستاها عیان و مشهود باشد.
دکتر البرزی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، مراسمی متمرکز در سالن ۹ دی شهر هشتگرد همراه با پذیرایی از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۲ دی آغاز خواهد شد و امیدواریم شاهد حضور پرشکوه مردم شریف و مادران بزرگوار شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.