تصویر
جلسه هماهنگی رویداد کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد برگزار شد
30 آذر 1402 - 9:34
0
جلسه هماهنگی اولین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی با حضور رئیس و معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه هماهنگی اولین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی با حضور رئیس و معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: اهداف مختلفی برای این رویداد در نظر گرفته شده است که می توان به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقدام عملی در راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی و تداوم این سنت حسنه در دانشگاه ها، تضارب افکار و اندیشه ها برای حل مسائل کشور، ایجاد محیط امن مطلوب برای بیان آزادانه و مسئولانه اندیشه ها در دانشگاه با تقویت مولفه های وحدت، امنیت ملی و ارزش های اسلامی، ارتقای فرهنگ نقد پذیری، تفکر خلاق و نقاد و ایجاد شور و نشاط میان دانشجویان، تمرین و تقویت فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند، تقویت انگیزه های ارتقای دانش و آگاهی در میان دانشگاهیان، آموزش عملی رعایت اخلاق اسلامی و نحوه گفتگوی علمی، مستند و مستدل با منتقدان اشاره کرد.
دکتر فتحی ضمن تشویق دانشجویان به منظور حضور فعال در جلسات استانی افزود: همه اعضای تیم ها مطالب و اطلاعات لازم را طبق سرفصل از پیش تعیین شده در دو نقش سخنران و پژوهشگر جهت ارائه آماده نمایند.
وی با آرزوی موفقیت برای همه تیم ها اشاره کرد: سال قبل تیم منتخب این دانشگاه توانست به مرحله کشوری راه یابد و رزومه قابل دفاعی در دوران دانشجویی خود به ثبت برساند ولی امسال به حول و قوه الهی امیدواریم تعداد تیم ها در مرحله کشوری افزایش یابد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.